To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Uzdrowienie Małżeństwa :: Forum Pomocy SYCHAR ::
Kryzys małżeński - rozwód czy ratowanie małżeństwa?

Regulamin - Regulamin

administrator - 2006-04-12, 13:20
Temat postu: Regulamin
I Zasady ogólne

1. Celem tego forum jest pomoc małżonkom przeżywającym kryzys w ratowaniu sakramentalnego małżeństwa.
2. Forum ma charakter katolicki, jednak jest otwarte dla wszystkich, przede wszystkim jednak ma być wsparciem dla tych małżonków, którzy chcą pozostać wierni złożonej przysiędze sakramentalnej i wierzą, że każde trudne małżeństwo sakramentalne dzięki współpracy z łaską sakramentu małżeństwa ma szanse być uratowane.
3. Gospodarzami forum są sakramentalni małżonkowie, którzy przeżywają kryzys małżeński lub mają go za sobą, gdyż przezwyciężyli go z Bożą pomocą. Obiecują oni szacunek i zrozumienie dla osób żyjących w związkach niesakramentalnych. Zrozumienie nie oznacza akceptacji zła wyrządzanego sakramentalnej rodzinie, ma ono jednak uświadomić trudności i zmagania duchowe osób żyjących w związkach niesakramentalnych w kroczeniu drogą prawdy Chrystusowej.
4. Forum umożliwia wysyłanie życzeń w rocznicę ślubu. Prosimy małżonków zainteresowanych możliwością otrzymywania taką drogą życzeń, o podawanie w swoim profilu użytkownika daty swojego ślubu. Natomiast te osoby, które wyraźnie nie chcą otrzymywania tych rocznicowych życzeń, prosimy o nie wpisywanie daty ślubu w swoim profilu.
5. Pamiętaj o warunkach regulaminu rejestracji, na które wyraziłeś zgodę. W razie wątpliwości zawsze możesz przywołać go klikając w link "Rejestracja". Obowiązuje on razem z niniejszym regulaminem na całym forum.
6. Podforum „Wzajemna pomoc” należy do Forum Pomocy, z którego mogą korzystać wszyscy zarejestrowani użytkownicy Forum. Przed rozpoczęciem użytkowania prosimy zapoznać się z krótkim regulaminem umieszczonym na podforum „Wzajemna pomoc” - http://www.kryzys.org/vie...p=113556#113556 .
7. Nick, avatar, podpis oraz inne informacje w profilu świadczą o Tobie. Nie mogą naruszać regulaminu.
8. Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
9. Zapoznaj się z zasadami prowadzenia rozmów pod adresem: http://www.teologia.pl/m_k/zag10-7.htm#2n

II Treść postów

1. Forum ze względu na zakres problematyki związanej z kryzysem w rodzinie podzielone jest na działy. Wątki nie związane z tematem działu będą przenoszone w odpowiednie miejsce.
2. Zanim rozpoczniesz nowy temat upewnij się, że nie istnieje na forum podobny.
3. Prosimy o nie zamieszczanie reklam usług prawniczych, dedektywistycznych, wróżek, uzdrowicieli, linków do ankiet, a także treści przeczących nauce Kościoła Katolickiego. Wątki o powyższej tematyce będą usuwane.
4. Osoby przeżywające kryzys są przeważnie w złym stanie psychicznym, prosimy więc nie przysparzać im dodatkowego cierpienia ostrą krytyką, bądźmy dla siebie dobrzy – szanujmy uczucia innych i nie rańmy ich dodatkowo. Unikajmy pouczania i moralizatorskiego tonu.
5. Prosimy o nie używanie zwrotów "mój były/eks mąż", "moja była/eks żona", itp. odnoszących się do małżonków, których wiąże nierozerwalnie sakrament małżeństwa, gdyż wykrzywiają one prawdę o sakramentalnym małżeństwie i mogą ranić innych sakramentalnych małżonków.
6. Prosimy o nie usprawiedliwianie i nie promowanie - w jakiejkolwiek formie - rozwodów cywilnych dotyczących sakramentalnych małżonków, gdyż są one zgorszeniem i godzą nie tylko w inne sakramentalne małżeństwa, ale przede wszystkim znieważają przymierze zbawcze małżonków z Bogiem. W skrajnych sytuacjach, jedynym dopuszczalnym przez Katechizm Kościoła Katolickiego rozwiązaniem jest separacja (obecna w prawie cywilnym i kanonicznym).
7. Jest to forum pomocy. Zakładane tematy powinny być merytoryczne oraz mieć formę zachęcającą do wymiany doświadczeń. Ze względu na charakter forum mile widziane są posty mające na celu jedynie „wypisanie się” lub danie świadectwa. Natomiast nie będą akceptowane prowokacje, tematy o wyzywającym tonie, łamiące podstawowe zasady netykiety (trollowanie), wypowiedzi godzące w cel tego forum - cel Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR.
8. Znikać będą także posty zawierające obraźliwe słowa (także te zawierające kropki zamiast liter), naruszające godność drugiego człowieka. Na forum nie będą tolerowane osobiste kłótnie małżonków, byłych i obecnych kochanek, wszelkie sprawy osobiste prosimy załatwiać na privie.
9. Prosimy o nie uleganie prowokacjom ze strony niekulturalnych użytkowników. Odpowiadając na nie pomagasz im w osiągnięciu ich celu. Najlepszym wyjściem jest zgłoszenie sprawy moderatorom.
10. Moderatorzy mogą ingerować według uznania w temat na różne sposoby (zamknięcie, przeniesienie, podzielenie, usunięcie itd.).
11. Administrator nie ma obowiązku kasowania żadnych postów użytkownika. Na prośbę użytkownika dopuszczalne jest zablokowanie lub usunięcie jego konta bez ingerowania w zapisy już umieszczone na forum.

III Formatowanie i grafika

1. Prosimy, aby nie nadużywać znaczników "bold" "italic" "size" "color". Pamiętaj, by Twój post był czytelny.
2. Tytuły pisane wersalikami będą usuwane/blokowane.
3. Zanim wkleisz obrazek upewnij się, że nie utrudnia on czytania wątku.
4. Posty powinny mieć zasadniczo więcej treści aniżeli emotikonów.
5. Zasadniczo oczekuje się od użytkowników względnej poprawności gramatycznej i ortograficznej w postach. Jednak prosimy o zrozumienie i wyrozumiałość wobec dyslektyków i osób piszących często o trudnych sprawach pod wpływem emocji.

IV Moderatorzy i Administracja

1. Za bezpośrednie egzekwowanie i interpretacje regulaminu na forum odpowiedzialni są moderatorzy. Uwagi/pytania do nich należy umieszczać w dziale technicznym lub kierować bezpośrednio na priva.
2. Jeśli coś na forum Cię rani, poproś moderatora na privie o interwencję jednak pamiętaj, że moderator to też człowiek i nie oczekuj, że Twoja prośba zostanie natychmiast spełniona. Jeśli któryś z postów rażąco narusza regulamin lub jest szczególnie obraźliwy zwróć się do moderatora dostępnego na gg.
3. Administrator jest najwyższą instancją na forum, jeśli poczujesz się niesprawiedliwie potraktowany przez moderatora napisz do administratora, jednak pamiętaj, aby nie nadużywać czasu admina, w zwykłych przypadkach zwracaj się do moderatorów.
4. Moderatorzy starają się być w swojej pracy obiektywni.
5. Jeśli nie masz odwagi pisać na forum ogólnym możesz zawsze zwrócić się do któregoś z moderatorów na priva lub porozmawiać z nim na gg.
6. Forum nie jest punktem terapeutycznym, administracja i moderatorzy to nie są terapeuci tylko grupa znajomych i przyjaciół, którzy dzielą się między sobą i z innymi swoim doświadczeniem życiowym.

V Konsekwencje nieprzestrzegania regulaminu

1. Treści niezgodne z regulaminem prowadzą do wycięcia fragmentu bądź całości postu/zamknięcia tematu.
2. Częstsze, bądź poważniejsze wykroczenia przeciwko regulaminowi prowadzą do upomnienienia, a następnie określonego czasowo zablokowania konta (ban), którego dokonuje Administrator.
3. Założenie w czasie bana nowego konta prowadzi do przedłużenia blokady na czas nieokreślony lub na stałe.
4. Zabrania się korzystania z forum pod kilkoma nickami. Jedna osoba=jeden nick (nie dotyczy konta "administrator"). Konsekwencją naruszania tego punktu będzie likwidacja danego konta albo ban.
5. Osoba zbanowana lub której zostało usunięte konto ma możliwość założenia nowego konta pod warunkiem uzyskania na to zgody od administratora, który podejmuje decyzję w uzgodnieniu z moderatorami.
6. Ponowne zakładanie wcześniej usuniętych kont bez zgody administratora, wklejanie usuniętych postów, zaśmiecanie forum (spamowanie), krytyka moderacji/administracji poza przeznaczonym do tego wątkiem (Dział techniczny), niereagowanie na upomnienia, drwiny, wulgaryzmy, prowokacje, obrażanie i inne formy braku kultury i nieposzanowania netykiety może zaowocować zablokowaniem dostępu do forum bądź usunięciem postów naruszających regulamin.

Wszelkie dane osobowe w trosce o bezpieczeństwo forumowiczów będą usuwane. Nowych na forum użytkowników prosimy o rejestrowanie się pod nickami nie wskazującymi na rzeczywiste personalia.

administrator - 2014-05-02, 00:03
Temat postu: Regulamin obowiązujący od dnia 2 maja 2014 roku
Regulamin obowiązujący od dnia 2 maja 2014 roku

Korzystanie z forum przez tych użytkowników, którzy rejestrowali się dotychczas na forum akceptując regulamin w wersji dotychczasowej – tj. z przed zmiany, jest uznawane za akceptację zmian w regulaminie forum, wprowadzonych z dniem 2 maja 2014 r.


I Zasady ogólne

1. Celem tego forum jest pomoc małżonkom przeżywającym kryzys w ratowaniu sakramentalnego małżeństwa.
2. Forum ma charakter katolicki, jednak jest otwarte dla wszystkich, przede wszystkim jednak ma być wsparciem dla tych małżonków, którzy chcą pozostać wierni złożonej przysiędze sakramentalnej i wierzą, że każde trudne małżeństwo sakramentalne dzięki współpracy z łaską sakramentu małżeństwa ma szanse być uratowane.
3. Gospodarzami forum są sakramentalni małżonkowie, którzy przeżywają kryzys małżeński lub mają go za sobą, gdyż przezwyciężyli go z Bożą pomocą. Obiecują oni szacunek i zrozumienie dla rozwiedzionych małżonków, którzy zawarli nowy związek oraz osób wolnych związanych z rozwiedzionymi małżonkami. Zrozumienie nie oznacza akceptacji zła wyrządzanego sakramentalnej rodzinie, ma ono jednak uświadomić trudności i zmagania duchowe rozwiedzionych małżonków, którzy zawarli nowy związek oraz osób wolnych związanych z rozwodnikami, w kroczeniu drogą prawdy Chrystusowej.
4. Forum umożliwia wysyłanie życzeń w rocznicę ślubu. Prosimy małżonków zainteresowanych możliwością otrzymywania taką drogą życzeń, o podawanie w swoim profilu użytkownika daty swojego ślubu. Natomiast te osoby, które wyraźnie nie chcą otrzymywania tych rocznicowych życzeń, prosimy o nie wpisywanie daty ślubu w swoim profilu.
5. Pamiętaj o warunkach regulaminu rejestracji, na które wyraziłeś zgodę. W razie wątpliwości zawsze możesz przywołać go klikając w link "Rejestracja". Obowiązuje on razem z niniejszym regulaminem na całym forum.
6. Podforum „Wzajemna pomoc” należy do Forum Pomocy, z którego mogą korzystać wszyscy zarejestrowani użytkownicy Forum. Przed rozpoczęciem użytkowania prosimy zapoznać się z krótkim regulaminem umieszczonym na podforum „Wzajemna pomoc” - http://www.kryzys.org/viewtopic.php?t=5856 .
7. Nick, avatar, podpis oraz inne informacje w profilu świadczą o Tobie. Nie mogą naruszać regulaminu.
8. Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie.
9. Zapoznaj się z zasadami prowadzenia rozmów: http://www.teologia.pl/m_k/zag10-7.htm#2n i staraj się do nich stosować na forum.

II Treść postów

1. Forum ze względu na zakres problematyki związanej z kryzysem w rodzinie podzielone jest na działy. Wątki nie związane z tematem działu będą przenoszone w odpowiednie miejsce.
2. Zanim rozpoczniesz nowy temat upewnij się, że nie istnieje na forum podobny.
3. Prosimy o nie zamieszczanie reklam i linków do ankiet (za wyjątkiem uzgodnionych wcześniej z administratorem), a także treści przeczących nauce Kościoła Katolickiego. Posty i wątki o powyższej tematyce będą usuwane.
4. Prosimy o nieumieszczanie materiałów obcojęzycznych czy linków do stron obcojęzycznych. Wyjątkiem może być tekst zgodny z celem forum i charyzmatem wspólnoty, opatrzony od razu czytelnym tłumaczeniem na język polski. Posty i wątki zawierające materiały obcojęzyczne bez tłumaczenia na język polski będą usuwane.
5. Osoby przeżywające kryzys są przeważnie w złym stanie psychicznym, prosimy więc nie przysparzać im dodatkowego cierpienia ostrą krytyką, bądźmy dla siebie dobrzy – szanujmy uczucia innych i nie rańmy ich dodatkowo. Unikajmy pouczania i moralizatorskiego tonu.
6. Prosimy o nie używanie zwrotów "mój były/eks mąż", "moja była/eks żona", itp. odnoszących się do małżonków, których wiąże nierozerwalnie sakrament małżeństwa, gdyż wykrzywiają one prawdę o sakramentalnym małżeństwie i mogą ranić innych sakramentalnych małżonków.
7. Prosimy o nie usprawiedliwianie i nie promowanie - w jakiejkolwiek formie - rozwodów cywilnych dotyczących sakramentalnych małżonków, gdyż są one zgorszeniem i godzą nie tylko w inne sakramentalne małżeństwa, ale przede wszystkim znieważają przymierze zbawcze małżonków z Bogiem. W skrajnych sytuacjach, jedynym dopuszczalnym przez Katechizm Kościoła Katolickiego rozwiązaniem jest separacja (obecna w prawie cywilnym w Polsce i kanonicznym).
8. Jest to forum pomocy. Zakładane tematy powinny być merytoryczne oraz mieć formę zachęcającą do wymiany doświadczeń. Ze względu na charakter forum mile widziane są posty mające na celu jedynie „wypisanie się” lub danie świadectwa. Natomiast nie będą akceptowane prowokacje, tematy o wyzywającym tonie, łamiące podstawowe zasady netykiety (trollowanie), wypowiedzi godzące w cel tego forum - cel Wspólnoty Trudnych Małżeństw SYCHAR.
9. Moderowane będą także posty zawierające obraźliwe słowa (także te zawierające kropki zamiast liter), naruszające godność drugiego człowieka. Na forum nie będą tolerowane osobiste kłótnie między użytkownikami, wszelkie sprawy osobiste prosimy załatwiać na privie.
10. Prosimy o nie uleganie prowokacjom ze strony niekulturalnych użytkowników. Odpowiadając na nie pomagasz im w osiągnięciu ich celu. Najlepszym wyjściem jest zgłoszenie sprawy moderatorom.
11. Moderatorzy mogą ingerować według uznania w temat na różne sposoby (zamknięcie, przeniesienie, podzielenie, usunięcie itd.).
12. Administrator nie ma obowiązku kasowania żadnych postów użytkownika. Na prośbę użytkownika dopuszczalne jest zablokowanie lub usunięcie jego konta bez ingerowania w zapisy już umieszczone na forum.

III Formatowanie i grafika

1. Prosimy, aby nie nadużywać znaczników "bold" "italic" "size" "color". Pamiętaj, by Twój post był czytelny.
2. Tytuły pisane wersalikami będą usuwane/blokowane.
3. Zanim wkleisz obrazek upewnij się, że nie utrudnia on czytania wątku.
4. Posty powinny mieć zasadniczo więcej treści aniżeli emotikonów.
5. Zasadniczo oczekuje się od użytkowników względnej poprawności gramatycznej i ortograficznej w postach. Jednak prosimy o zrozumienie i wyrozumiałość wobec dyslektyków i osób piszących często o trudnych sprawach pod wpływem emocji.

IV Moderatorzy i Administracja

1. Administratorzy i moderatorzy dyżurni forum pomocy www.kryzys.org moderują (sprawdzają przed opublikowaniem) wszystkie zamieszczane na forum wpisy, dlatego treści niezgodne z regulaminem nie będą publikowane.
2. Za bezpośrednie egzekwowanie i interpretacje regulaminu na forum odpowiedzialni są moderatorzy dyżurni forum. Uwagi/pytania do nich należy umieszczać w dziale technicznym lub kierować bezpośrednio na priva.
3. Moderatorzy przed udzieleniem ostrzeżenia stosują upomnienia użytkownika łamiącego regulamin przez wiadomość prywatną lub posty na forum ogólnym. Niereagowanie na upomnienia skutkuje udzieleniem ostrzeżenia.
4. Jeśli coś na forum Cię rani, poproś moderatora na privie o interwencję jednak pamiętaj, że moderator to też człowiek i nie oczekuj, że Twoja prośba zostanie natychmiast spełniona. Jeśli któryś z postów, czy otrzymana przez użytkownika wiadomość prywatna, rażąco narusza regulamin lub jest szczególnie obraźliwa zwróć się na priv lub e-mail do wybranego moderatora dyżurnego forum.
5. Administrator jest najwyższą instancją na forum, jeśli poczujesz się niesprawiedliwie potraktowany przez moderatora napisz do administratora, jednak pamiętaj, aby nie nadużywać czasu admina, w zwykłych przypadkach zwracaj się do moderatorów.
6. Moderatorzy starają się być w swojej pracy obiektywni.
7. Jeśli nie masz odwagi pisać na forum ogólnym możesz zawsze zwrócić się do któregoś z moderatorów na priva lub na e-mail.
8. Forum nie jest punktem terapeutycznym, administracja i moderatorzy to nie są terapeuci tylko grupa znajomych i przyjaciół, którzy dzielą się między sobą i z innymi swoim doświadczeniem życiowym.

V Konsekwencje nieprzestrzegania regulaminu

1. Treści niezgodne z regulaminem prowadzą do wycięcia fragmentu bądź całości postu/zamknięcia tematu.
2. Częstsze, bądź poważniejsze wykroczenia przeciwko regulaminowi prowadzą do ostrzeżenia, a następnie określonego czasowo zablokowania konta (ban), którego dokonuje Administrator.
3. Założenie w czasie bana nowego konta prowadzi do przedłużenia blokady na czas nieokreślony lub na stałe.
4. Zabrania się korzystania z forum pod kilkoma nickami. Jedna osoba=jeden nick (nie dotyczy konta "administrator"). Konsekwencją naruszania tego punktu będzie likwidacja danego konta albo ban.
5. Użytkownik nie ma prawa udostępniać swojego konta na forum w celu wypowiadania się przez innego użytkownika, który otrzymał zakaz pisania lub ban; konsekwencją może być ostrzeżenie, zakaz pisania lub ban.
6. Osoba zbanowana lub której zostało usunięte konto ma możliwość założenia nowego konta pod warunkiem uzyskania na to zgody od administratora, który podejmuje decyzję w uzgodnieniu z moderatorami.
7. Ponowne zakładanie wcześniej usuniętych kont bez zgody administratora, wklejanie usuniętych postów, zaśmiecanie forum (spamowanie), krytyka moderacji/administracji poza przeznaczonym do tego wątkiem (Dział techniczny), niereagowanie na upomnienia, niereagowanie na prośby usunięcia reklam z profilu użytkownika, drwiny, wulgaryzmy, prowokacje, obrażanie i inne formy braku kultury i nieposzanowania netykiety może zaowocować usunięciem postów naruszających regulamin i/lub zablokowaniem dostępu do forum.

W trosce o bezpieczeństwo forumowiczów i ich bliskich na forum obowiązuje zakaz zamieszczania jakichkolwiek danych osobowych (włącznie ze zdjęciami osobistymi), wyjątkiem są podfora zamknięte oraz wiadomości prywatne. Łamanie tego zakazu skutkuje udzieleniem ostrzeżenia lub banem. Nowych na forum użytkowników prosimy o rejestrowanie się pod nickami nie wskazującymi na rzeczywiste personalia.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Rejestr zmian regulaminu forum:


- Dział I. pkt. 3 – zmieniono treść zdań „Obiecują oni szacunek i zrozumienie dla osób żyjących w związkach niesakramentalnych. Zrozumienie nie oznacza akceptacji zła wyrządzanego sakramentalnej rodzinie, ma ono jednak uświadomić trudności i zmagania duchowe osób żyjących w związkach niesakramentalnych w kroczeniu drogą prawdy Chrystusowej.”,
na „Obiecują oni szacunek i zrozumienie dla rozwiedzionych małżonków, którzy zawarli nowy związek oraz osób wolnych związanych z rozwiedzionymi małżonkami. Zrozumienie nie oznacza akceptacji zła wyrządzanego sakramentalnej rodzinie, ma ono jednak uświadomić trudności i zmagania duchowe rozwiedzionych, którzy zawarli nowy związek oraz osób wolnych związanych z rozwodnikami, w kroczeniu drogą prawdy Chrystusowej. ”.
- Dział I. pkt. 9 - zostało dodane "i staraj się do nich stosować na forum."
- Dział II. pkt. 3 – została zmieniona prośba o nieumieszczanie reklam „usług prawniczych, detektywistycznych, wróżek, uzdrowicieli” na „niezamieszczanie reklam” wszelkich. Dodano do prośby o niezamieszczanie reklam i linków do ankiet określenia „(za wyjątkiem uzgodnionych wcześniej z administratorem)”
- Dział II. pkt. 4 - (dodany) „Prosimy o nieumieszczanie materiałów obcojęzycznych czy linków do stron obcojęzycznych. Wyjątkiem może być tekst zgodny z celem forum i charyzmatem wspólnoty, opatrzony od razu czytelnym tłumaczeniem na język polski. Posty i wątki zawierające materiały obcojęzyczne bez tłumaczenia na język polski będą usuwane.”
- Dział II. pkt. 7 - zostało dodane określenie "w Polsce" w sformułowaniu "rozwiązaniem jest separacja (obecna w prawie cywilnym w Polsce i kanonicznym)."
- Dział II. pkt. 9 (w starym regulaminie pkt. 8) – zostało zmienione określenie „Znikać będą posty” na „Moderowane będą posty”, oraz zmienione zostało określenie „Na forum nie będą tolerowane osobiste kłótnie małżonków, byłych i obecnych kochanek” na „Na forum nie będą tolerowane osobiste kłótnie między użytkownikami”
- Dział IV. pkt. 1 - został dodany, jego treść: Administratorzy i moderatorzy dyżurni forum pomocy www.kryzys.org moderują (sprawdzają przed opublikowaniem) wszystkie zamieszczane na forum wpisy, dlatego treści niezgodne z regulaminem nie będą publikowane.
- Dział IV. pkt. 2 – pkt.1 otrzymał wg nowej numeracji nr 2, a w nim określenie „ moderatorzy” zastąpiono określeniem „ moderatorzy dyżurni forum”.
- Dział IV. pkt. 3 - (dodany) zostały uporządkowane określenia „upomnienie” i „ostrzeżenie”. Upomnienie to zwrócenie uwagi użytkownikowi na priv lub na forum ogólnym, że coś robi źle, że łamie lub za chwilę złamie regulamin. Ostrzeżenie jest wyższą formą sankcji, jest odkliknięte na profilu użytkownika i widoczne dla innych użytkowników.
- Dział IV. pkt.4 i 7 (w starym regulaminie pkt. 2 i 5) - usunięto możliwość kontaktu z moderatorami na gg (większość z nich nie używa gg), zastępując możliwością kontaktu na e-mail, oraz rozwijając określenie w pkt. 4 z „Jeśli któryś z postów rażąco narusza regulamin lub jest szczególnie obraźliwy zwróć się do moderatora dostępnego na gg”, na „Jeśli któryś z postów, czy otrzymana przez użytkownika wiadomość prywatna, rażąco narusza regulamin lub jest szczególnie obraźliwa zwróć się na priv lub e-mail do wybranego moderatora dyżurnego forum."
- Dział IV. pkt. 5 – pkt.3 otrzymał wg nowej numeracji nr 5
- Dział IV. pkt. 6 – pkt.4 otrzymał wg nowej numeracji nr 6
- Dział IV. pkt. 8 – pkt.6 otrzymał wg nowej numeracji nr 8
- Dział V. pkt. 2 - odpowiednio zostało zmienione słowo „upomnienie” na „ostrzeżenie”
- Dział V. pkt. 5 - (dodany) Użytkownik nie ma prawa udostępniać swojego konta na forum w celu wypowiadania się przez innego użytkownika, który otrzymał zakaz pisania lub ban; konsekwencją może być ostrzeżenie, zakaz pisania lub ban.
- Dział V. pkt. 6 - pkt.5 otrzymał wg nowej numeracji nr 6
- Dział V. pkt. 7 (w starym regulaminie pkt. 6) - dodano określenie „niereagowanie na prośby usunięcia reklam z profilu użytkownika”, oraz zmieniono sformułowanie „może zaowocować zablokowaniem dostępu do forum bądź usunięciem postów naruszających regulamin” na „może zaowocować usunięciem postów naruszających regulamin i/lub zablokowaniem dostępu do forum”.
- Zmieniono prośbę o niezamieszczanie danych osobowych na zakaz zamieszczania danych osobowych i określenie sankcji, treści następującej: "W trosce o bezpieczeństwo forumowiczów i ich bliskich na forum obowiązuje zakaz zamieszczania jakichkolwiek danych osobowych (włącznie ze zdjęciami osobistymi), wyjątkiem są podfora zamknięte oraz wiadomości prywatne. Łamanie tego zakazu skutkuje udzieleniem ostrzeżenia lub banem. Nowych na forum użytkowników prosimy o rejestrowanie się pod nickami nie wskazującymi na rzeczywiste personalia."



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group